• REALIZACJE

    Slow Akademia

 Jak opowiedzieć historię swojej marki, czyli warsztaty ze storytellingu!

­


Agencja komunikacyjna SlowBranding wraz z Grupą Slow zorganizowała warsztaty z budowania strategii komunikacji marki w duchu storytellingu. Wydarzenie odbyło się 22 sierpnia o godz. 18.00 w Cafe TVN przy ulicy Marszałkowskiej 76 w Warszawie. Warsztat otworzył cykl spotkań organizowanych w ramach unikalnego programu wspierania marek slow „Slow Akademia”.

Podczas spotkania uczestnicy mogli się dowiedzieć dlaczego indywidualne wartości są podstawą budowania opowieści o swojej marce (w szczególności marce „slow”); jak stworzyć autentyczne i wciągające opowieści, które wzbudzą zaufanie odbiorców oraz wzmocnią ich emocjonalną więź z marką oraz jak opowieść o marce przełożyć na konkretne działania, które pozwolą na skuteczne odróżnienie się od konkurencji.

Podczas warsztatu prowadzący wykorzystali metody coachingowe, które mogły być pomocne w odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące motywacji oraz wartości, a tym samym dały szanse na zbudowanie autentycznej opowieści o marce. Udowodnili, że misja i wizja to nie tylko pojęcia ze świata korporacji, ale prawdziwy manifest, który doda produktom i usługom wiarygodności. Pokazali także jak zbudować więź, rozpalić emocje i z lekkością opowiadać historię marki, w taki sposób aby zjednać sobie słuchaczy – konsumentów.

Na koniec wskazali najważniejsze elementy dobrze przygotowanej strategii komunikacji przyglądając się tym, którzy skutecznie korzystają ze storytellingu. Obnażyli fałszywe historie marek i zaprosili uczestników do tworzenia własnych autentycznych opowieści, opartych na prawdziwych wartościach i wykorzystujących swoje unikalne przewagi konkurencyjne.